2010. január 22., péntek

Céges évnyitó buli 2010




Tegnap volt az évnyitó bulink a SilverKart-ban. Nem voltam lehengerelve a dologtól. Bár volt csocsó, billiárd, darts, bowling és persze gokart is, nem lehetett maradéktalanul élvezni a dolgot. A pályán benzinfüst és gumibűz, az étteremben meg cigifüst.
Most igazán: úgy tűnik nem tudunk füst/szmog nélkül élni.




Rájöttem, hogy hozhattam volna saját sisakot, és akkor nem kell símaszkot húznom a kölcsönsisakra. Meg jóval kényelmesebb is lett volna.












14 kört mentem az első etapban, de a 10-11. kör után annyira rosszul lettem a kanyargástól, hogy jól lelassítottam. Konkrétan az addigi 31-32 másodperces köridőimet felnyomtam 39-re. Még így is úgy szálltam ki a gokartból, hogy ebből ennyi elég volt mára. (Mentem is a regisztrációhoz, hogy a többi futamból töröljenek, legyenek szívesek.)


Szóval 14 kör után talpam elzsibbadt, kezem remegett és csípte szememet a füst. Az émelygést meg csak a finom, svédasztalos vacsora tudta csökkenteni. Sajnos - vidéki vagyok - kénytelen voltam autóval menni, így a sörözést ki kellett hagynom.


Egész jó lett volna, ha nincs füst.

A Canon DSLR-el készült képeket zártkörűen teszem majd elérhetővé, mert azon felismerhetőek az arcok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése