2011. április 8., péntek

Élőben követtem a Malév gépet


Ma délelőtt kíváncsi voltam egy utasszállító repülőgép útjára. Szüleim utaztak rajta Rómába. LisztFerihegy 2A terminálhoz eleve autóval odajutni sem volt egyszerű feladat: útfelbontások, útfelmarások, bólyák és más terelőelemek tömegén kell keresztülverekedni magunkat, hogy az indulási oldalhoz jussunk.
Praktikus okokból inkább egy taxit kezdtem követni. Bejött: tétovázás nélkül átvitt a dzsungelen. Mosolygó arc 
(Visszafelé nem volt ilyen egyszerű: tévedésből a “J”-porta felé indultam, nem vissza a 4-es út elkerülőjére, de ez van.)
Szóval kikerestem a Malév 400-as járatát a flightradar24.com –on:

Clipboard02
Clipboard03
Itt már le is szállt és lassult a gép a leszállópályán. Ekkor már hívtam is öcsémet, hogy rendben leszálltak. Apu 20 perc múlva hívott Rómából: szerencsésen megérkeztek. Mosolyogva mondhattam neki, hogy igen, tudom már! Mosolygó arc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése