Naponta vonatozom. Most ismét történt két esemény, amely a MÁV-Start Zrt. sajátos utastájékoztatási rendszerét "méltatja".
Az első kép 2010.február 26.-án készült, Kőbánya-Kispest állomáson. Ezen a napon körülbelül 12:30 és 14:30 óra között Budapest Nyugati-pályaudvarról nem közlekedtek a vonatok, azokat Kőbánya-Kispestről indították. Már amelyiket.
Mivel az esetek 99%-ban Budapest-Zugló megállóhelyen szállok fel és le a vonatokról, ezért ez a kényelmetlenség úgy érintett, hogy Zuglóból át kellett villamosoznom/metróznom Kőbánya-Kispestre. Az állomáson belüli utastájékoztatás kriminális volt, rutinosan lesétáltam a vágányokhoz és onnan informálódtam. Meg is találtam az eredetileg Bp.Nyugati-Záhony között közlekedő gyorsvonatot. Amely a kép készültekor (14:31) (gyakorlatilag utasok nélkül!) benn állt Kőbánya-Kispesten.
A vonat mellett álló jegyvágót megkérdeztem, hogy ez tényleg el fog indulni, és ez az a vonat? A válasza az volt, hogy persze, ki is van írva! Mondtam neki, hogy az is ki van írva, hogy a Nyugatitól közlekedik Záhonyig, ez meg mégsem így van most. A vonat "természetesen" kb. 14:48-kor indult el végül.
Tegnap pedig majd' egy órás késést okozott egy gázolás Cegléd előtt. A vonaton ülve szinte nem is tűnt fel, hogy nem tudok semmit, mi fog történni. Cegléden a vonatra várók viszont ezt a kiírást látták:
17:12 helyett 18:03-ra sikerült beérnie. Az utastájékoztatón viszont a "Késik 20 p." felirat ad okot igazán mérgelődésre. Ez a vonat konkrétan 51 percet késett. Gratulálok ismét, az utastájékoztatásért "nemfelelős"-nek.
2010. március 10., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése